• Flag for SV
  • Flag for EN
  • Flag for FI
  • Flag for Google Translate

Uppsökande verksamhet av Tele2

Tele2 besöker våra bostadsområden.

För allmän kännedom till våra hyresgäster: säljare från Tele2 kommer att besöka våra områden.

Tele2 kommer att ha en aktivitet i våra bostadsområden inom tre månader. En tid innan besöket kommer dem att skicka ut aviseringar till alla hushåll med information om att de kommer på besök. I denna avisering kommer även kontaktuppgifter till det team som är på plats att framgå.

Övrig information om besöket:

  • Tele2 är under besöket klädda i profilkläder och bär legitimation synlig runt halsen, för såväl din som deras trygghet.

  • När vi lämnar ett hushåll vill vi att man ska känna sig trygg med att vi har ingått just det avtal som man har tänkt sig, vi går därför alltid igenom avtalet tillsammans med kunden innan vi lämnar hushållet.

  • Några dagar efter besöket kommer vi att göra en uppföljning genom att återkoppla via telefon till de boende som har ingått avtal, detta för att säkerställa att vårt besök håller den kvalitet vi önskar samt att kunden är nöjd med avtalet som gjorts.

  • Efter att avtalet har ingåtts kommer kunden att få en nöjdhetsundersökning via e-post. Vi gör även detta för att vi ska kunna förbättra våra aktiviteter och hålla en hög kvalitet på våra kundbesök.

Om ni inte önskar besök eller vill boka en speciell tid så kontakta Tele2 på telefonnummer 08-253 250, mellan kl 09.00-17.00